Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

Kesedihan dalam kegembiraan melanda.


Alhamdulillah akhirnya termakbul doa2 kami hajat mak menunaikan ibadat haji pada tahun ni..walaupon telah mendapat surat dari Tabung Haji meyatakan bahawa status 'standby' tidak berjaya dinaik taraf kepada status terpilih.Tapi kami tetap tidak berputus asa berdoa..Thanks kpd Abg Gee yang telah menolong aku bagi surat rayuan kepada YB. Mejar Jeneral Dato’ Seri Jamil Khir bin Haji Baharom (B) Menteri di Jabatan Perdana Menteri untuk mengisi rayuan bagi quota menteri. Alhamdulillah akhirnya dengan usaha tu 8 jemaah dari sentul berjaya menunaikan fardhu haji pada musim ni. Betapa seronoknya mereka.

Keputusan dari Tabung Haji ni juga adalah salah satu hadiah hari jadi ku kerana ada yang tersirat disebalik panggilan Haji pada tahun ni.. Alhamdulillah..maknanya tak jadi la tunda kepada tahun 2012....yahooo..hehehe..

Semua kelengkapan semua telah disediakan..Tarikh penerbangan pada 6.11.10 (sabtu) jam 9.30 malam di Kelana Jaya. Tarikh penerbangan balik pula pada 18.12.10 (sabtu) jam 8.30 malam. 

Skang ni dah mula rasa sedih....lama tu berpisah ngan mak..maklumla sebelum ni tak pernah berpisah selama 42 hari..tak dapat bayangkan nnt cam ne la time hantar kat Kelana Jaya..mau banjir kat sana nanti..huhuhuhu..

*kepada kelapan2 bakal jemaah haji dari sentul, semoga sihat2 sentiasa di sana dan dipermudahkan segala urusan pekerjaan ibadat.

4 comments:

  1. amboi suka nya kamu ye...makin berseri2 dah rupa itu.....bagus2 tunggu mak ko balik menunaikan haji baru nak pk urusaan "itu"...utamakan mak dulu baru kita kan.....alhamdulillah berkat semua tu ada hikmahnya :P

    ReplyDelete
  2. hehe..semuanya dah dirancang Allah..kt usahakan je..tak sangka gak..Alhamdulillah la..

    ReplyDelete
  3. betul tu jah....setiap benda yang dirancang oleh Allah ada hikmahnya.....kita sebagai manusia harus sentiasa bersyukur dgn apa yang diberi...cewah mcm ustajah aku ni...hehehehehehe...

    ReplyDelete
  4. ye ustajah..betul tu..hehehe
    thanks yer..

    ReplyDelete