Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

Kini bertukar status!!..Alhamdulillah.

Alhamdulillah selesai smua debaran bab pertama aku, smuanya berjalan dgn lancar..Syukran Ya Allah..
Thanks diucapkan kepada smua kawan2 yang hadir..korang smua peneman aku utk hilangkan debaran..hehe
tapi tangan aku tetap juga menggeletar time nak sarung cincin..hehehe..sungguh nervous k.. ;P 
bakal mak mertua pon nervous skali..hahah..lawak..hehe..
Apa pon pengalaman yang paling manis saat ni.. ;)


Hantaran for him

Hantaran for her

Hasil Make-up K.Mimi ;)
Akhirnya..Syukur..
Pinky..sweet..




     



8 comments:

  1. congratssss jijah!!!!!!!!!!!!hehehe...pink i likee...

    ReplyDelete
  2. hahaha.. jijah comel, sebenarnye entry aku tadi tu ter PUBLISH la pulok.. blom mau publish lagi la, sb gambar xkuar lagi dari kamera hahah.. sb tu xde gambar tadi tu nok.. hahha.. t aku publish la.. =D

    ReplyDelete
  3. Tahniah jah, so sorry tak dpt nak dtg disebabkan plan yang agak terganggu sedikit...hehehehehe...pink i like!!!!!!!!!!!!ceria je warnanya....baru pk nak buat aqiqah anak warna pink tp bila ingat balik khalish la bukan khalishah!.hahaha

    ReplyDelete
  4. nat ~ tq!! ;)

    haida ~ tu ler, beria2 aku nak tgk gambar tu..last2 x de..sabo je la..hehe

    fiza ~ tu la, ko je x de..hehe..x pe, kawen nnt wajib dtg tau..bila nak wat aqiqah?

    ReplyDelete
  5. ye wajib!!!hahaha...insyallah 24.04 nanti....nanti aku jemput korang semua ye, kat dewan aku kawin tu jugak...anak aku pun gedik nak naik pelamin :)

    ReplyDelete
  6. wah khalish, tecik2 dah naik pelamin yer..hehe..msti tomeii jer.. :)

    ReplyDelete
  7. tahniah gjah!! leh la plak aku lupa tarikh ko tunang ary tu... =P

    ReplyDelete
  8. tq cik aida..lor leh la lupa yer..hehe..x pe, kawen nnt dtg tau.. :)

    ReplyDelete