Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 29, 2011

Shopping @ Sogo

Hai kawan2, tak cuti gi shopping di Sogo ke? hehe..sekarang ni (29 & 30 Julai 2011) 
tgh berlangsungya Sogo Members Day..Nak apply cuti tapi x leh lak..
maka, aku ambik time off je dari jam 10.30 - 2.45 sambung terus waktu lunch..

Waktu shopping 4 jam tu hanya sempat untuk membeli beg, kasut n sehelai t-shirt je..
waduh2, sungguh ramai bangat manusia di Sogo tu..memang tujuan asalnya nak beli beg n kasut je..
untuk dijadikan barang hantaran..sepatutnya en tunang yang kena beli..tapi disebabkan beliau sedang berkursus, maka en tunang bagi duit je..dan hasil shopping tersebut amat berbaloi k..
banyak discount yang ditawarkan..

Alhamdulillah barang untuk hantaran hampir setel..tinggal gelang utk batal air sembahyang jer..
yang tu kami nak tunggu diskaun sebelum raya..
kalo kwn2 tau mana2 kedai emas yg tgh sale inform sy yer..tq..hehe


*** tak leh nak upload gambar la pulak..ishhh..
*** Rasa cam nak gi lagi je balik keje ni..huhu

7 comments:

  1. wah..cik jijah dah mula update checklist..hihi

    ReplyDelete
  2. wah gjah.. hihi.. seronok kn nk kawen, bleh bli hantaran rase cm xsabar nk kawen, dulu aku pun bli barg kat sogo gak.. not bad la harga xde lah mahal bangat.. eceh ko sejak balik indonesia ni ckp indon la pulak hahahha.. cian ko en tunang ko bz.. xpe yg penting puas hati.. hihihi.. xsabar tunggu kawan aku ni kawen hihi.. Nat , ko..byk nye kenduri hujung tahun nih..

    ReplyDelete
  3. nat ~ teruja tgk blog ko..nak jugak aku update..hehe

    haida ~ kalo sogo card lg murah haida..dapat 1/2 harga..rezeki..nnt bli baju kaler light purple tau..tema kawen aku..nikah kaler turqoise.. ;)

    ReplyDelete
  4. haida : a'ah tyme nat kawin tu ada 3 org kawan aku kahwin, aduh kena jadi supermak kot!hahahahahaha

    Jijah : I Hate S***, aku dah lama haramkan nak beli hndbeg & kasut kat situ selepas macam haram beg CR and kasut laki habis dekat 1k tapi kualiti macam RM100 je!!!...serius jijah, teruk gile baru bapa bulan pakai dah koyak, dan tercabut tapak kasut tu...lastly terus tak boleh nak guna, sayang betul la....kalau member2 kad ni aku tak heran sangat pasal aku dah survey harga dia dengan harga pakson lebih kurang sama....kawan aku yang kerja sana pun mengaku misal ada 10 hanbeg dalam 3 je original, so aku insan yang malang diantara yang lagi 6 orang dapat yang tipu punya!

    ReplyDelete
  5. Fiza ~ mmg sangat betul tu..pengalaman dr kakak2 aku juga tu..beg tu msti akan menggelupas..coz sogo ni suka simpan stok..stok terlalu lama kot..aku beli pilih yang bahan beg tu x kan menggelupas..tapi tu la, dah tau brg x elok tp aku bli jugak..heheh..
    kakak aku beli sembonia yg beratus2, tp zipnya rosak skang..lom sampai setahun pon..

    ReplyDelete
  6. hahaha..S*** tu memang begitu..tp tu la ramai jugak org beli sbb murah & senang..kan mcm2 ada kat situ..

    ReplyDelete
  7. eh..eh..fiza tak kire la ko kene jadi supermak ke ape ke janji dtg kenduri aku..hahaha

    ReplyDelete