Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 25, 2011

Alhamdulillah..cuti kawen dah approved.. :)

Assalamualaikum.

Hati terasa sangat lega bila sesuatu benda tu settle..
walaupon nampak hal kecik..
betul tak??betul kan???hehehe..
dan sekarang cik jijah rasa sangatttt gembira bila
cuti kawen dah approved..
hari ni apply hari ni juga approved..heheheh...
suka..suka..suka..



19 hari untuk cuti kawen...yeayyyyyyyyyy.. :)



Semoga Allah permudahkan segala urusanku.

8 comments:

  1. lama ye cuti kahwin. seronok kan? excited!

    salam perkenalan~

    ReplyDelete
  2. hai..salam perkenalan juga.. :)

    mmg seronok..hehe

    ReplyDelete
  3. yeayyyy..bos aku ambik mase 2 bulan nak approved cuti aku tau tak...papepon aku cuti 3 minggu..yahuuuu..bulan depan bulan makan gaji buta..muahahahaha

    ReplyDelete
  4. gjah.. ko pindah cni2 xgtau eh.. ooo.. bley singgah umah ko nti :P

    ReplyDelete
  5. nat ~ wahh lama tu cuti..aku x leh cuti lama sgt..time tu bz kat opis..haihh..

    haida ~ hehe..jemput la dtg ye..dekat je..berjiran ngan mak fiza. :P

    ReplyDelete
  6. mmg best kalo cuti kawen da approve..nk2 kalo cuti tu lama...hehe

    ReplyDelete
  7. wah yeke.. siap menyinggah umah mak aku ek.. mesti cantek umah ko , pasti la xsabar menjengah umah ko... hahah.. aah mak ko bgtau sebelah umah mak fiza, belah mane ek?

    ReplyDelete
  8. Nana ~ hai..i slalu jln2 blog awk..hehe..i dh follow awk.. :)salam perkenalan..

    haida ~ ambik sumber inspirasi tu yg gi umh mak ko..hehe..umah aku mengadap dapur fiza..

    ReplyDelete