Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

Anniversary Perkahwinan K.Long

Sekejap sgt masa berlalu..pejam celik2 26.02.11 genap ulangtahun perkahwinan my sis..
Kepada K.long n Abg Long, kami sekeluarga doakan sentiasa berbahagia hingga ke syurga n bersabar menghadapi segala cabaran n cubaan dalam mengharungi cabaran berumah tangga..
Tahniah juga x lama lagi dapat baby..wah, bertambah la anak buah aku..
Alhamdulillah berkat doa My Mom di Mekah, akhirnya K.long pregnant 3 bulan..
kalo kt dah berusia ni, mmg susah utk pregnant kan..tapi kpd yang susah lekat la..
so, kpd kawan2 yg lom kawen tu, jom kawen..hahaha..senang je aku mengajak kawen ye..
dan, kpd yg dah ada anak tu, tambah2 la lg..hehehe..

Sempena Anniversary smlm, kami sekeluarga celebrate di Restoran Kayu Manis, Bukit Jelutong S.Alam..
sangat sedap ok..

13.3.11 ni, sorang lagi kawan aku genap usia perkahwinan beliau setahun..Tahniah Pn Fiza n Husband..
jgn gi celebrate time tu tau..wajib dtg majlis aku..hehe

Gambar makan2 smlm ada kat hp k.long..x dpt nak upload.. ;(

5 comments:

  1. jgn risau ye...i selebrate awal2 dah :)

    ReplyDelete
  2. huhu..risau ni x dpt dtg memerihkan majlis aku..hihi

    ReplyDelete
  3. Tahniah kat along ko sb da setahun n bakal timang ank .. hhihi..
    Amboi ko ajak org kawen yek.. hahah..
    Aku pun rncg nk tmbah lagi sorg, tp tgu mak aku g umrah ler doa dapt bby girl laks.. hahah

    ReplyDelete
  4. dapat pon comment kat blog aku ni..huh!!tu la..suh mak ko beli buah hawa tau..bagi kat k.mas..sesuai utk menyuburkan..

    ReplyDelete
  5. buah hawa??
    oyeke?? hahah.. yolah.. ngeheheh..

    ReplyDelete