Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Gemuruh Jiwa ;P

Dari smalam lagi aku rasa cuak sesangat bila baca blog Nat ..mantap la preparation utk wedding dia..hampir 80% dah setel..cuma nak akad nikah je..hehe..aku masih 0% preparation..waaaaa takutnyee..terus aku call Nat, interview dia..hehe..TQ Nat, aku dah dpt semangat berkobar2 dari ko..akhirnya aku bakal dpt pakej dari satu butik ni..tapi masih survey lagi..tapi setakat ni aku dah tertarik kat pakej dari butik tu, harganya amat berpatutan..sesuai lah utk majlis aku nanti yg berkonsepkan sederhana saja..huhu..dah call owner butik tu, dan tarikh yang dicadangkan tu masih kosong..Alhamdulillah..tapi aku mesti bertindak pantas, seperti Cik Nat tu..hehe..idea untuk memilih butik ni pon aku dapat dari Cik Fatehah Rahmat..dia pon dah booking di tempat yang sama..TQ Tea'ah..betul kata Nat, kt survey dari kawan2 yang dah berpengalaman je..lepas tipon Nat, terus aku call Tea'arh..itu lah al-kisah nya..
Memang pening la memikirkan persediaan kawen ni..huh!!..so, check list tu amat penting..check list ni pon aku ikut fiza je..TQ mama fiza..hehe..bagus juga ada kwn2 yg dah berpengalaman ni..senang nak dirujuk.. ;)

CANTEK TAK COLOUR NI?


Majlis Tunang pon lom selesai lagi..aku dah pening Majlis Kahwin.. ;D

6 comments:

  1. same2 jijah...ko tengok la date aku kan ke HOT...kalo aku x pantas jawab nye kene la guna khidmat Nas Great Idea..hahaha...dalam mimpi je kot...butik yg mahal2 je yg ade kosong utk date aku..huhu..so pantas jijah...

    ReplyDelete
  2. tu la, tq Nat..weekend ni dgn pantas aku gi butik tu..hehe..aura dari ko ni.. ;D

    ReplyDelete
  3. hahaha..butik mane??ko lagi dasyat..belom tunang dah book utk kawen...hihi

    ReplyDelete
  4. chayok2!!!!semoga allah memudahkan jalan korg ke sesuatu yang sngt diredaiNya :)

    ReplyDelete
  5. rileks r gjah.. sabor.. hahah awal nye nk wat preparation..
    xpe2 aku fhm,.. ko pun kawen tahun nih.. dekat je ngn nat.. erm, mase aku dlu sampai tahap aku mls pk la, aku nk settle je majlis sb lame nye rase menunggu.. hihihii..

    ReplyDelete
  6. Nat ~ kat PJ..dah setel dah..Alhamdulillah..

    Fiza ~ Tq Fiza, doa2 lah utk kt org ni..hihi.. ;D

    Haida ~skang dah leh rileks..takut pon ada ni..mcm2 perasaan ada la..hehe

    ReplyDelete