Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

Preparation Engagement

OMG hari ni dah 13.2.2011..aku rasa berdebar2 sgt..makin laju lak denyutan jantung ni..
persiapan baru 40%..arrrrrrghhh tolong!!!..Sekarang ni bz ngan keja..
kena kerja sabtu n ahad at least sekali dlm sebulan..tapi aku bersyukur sgt kerana dimurahkan rezeki, Alhamdulillah..Syukran Ya-Allah..tapi kekurangannya apa2 program pd hari tersebut tak dapat la aku join..harap maklum ye kawan2 smua..semalam pon tak dapat gi majlis perkahwinan SSA..emm..apa yang penting, untuk mencari rezeki yang halal kt kena berkorban..
dan ini lah salah satu pengorbanan aku..cewah..hihi..
Sambung semula cerita preparation tadi, setakat ni bekas hantaran dah hampir siap, 
cuma tinggal hiasan sikit2 je lg..TQ kpd k.long Yati kerana bnyk tolong untuk bekas hantaran ni..
Alhamdulillah ramai juga yang sponsor hantaran..
aku hanya beli sejadah, songkok n tafsir..lagi 6 bekas dah di sponsor..tq kpd smua yg sponsor.. :)
Ok, stakat ni dulu la update pasal preparation ni..akan disambung kemudia..ada student nak jumpa lak..huhu..

No comments:

Post a Comment