Blogger Backgrounds

Kisah Cinta Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami telah disatukan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

Baju+pelamin+make up.

Alhamdulillah dah selesai booking untuk title di atas..baru leh bernafas dengan lega 
pada hari sabtu yang lepas..kalo tidak, rasa susah hati sangat2..huhu..tq kepada En Abg, My Mom n Mak Manja yang teman gi booking n bg pendapat..

Sangat BERPUAS HATI coz dapat booking baju yang aku suka di Azika Collection..
dan aku orang yang pertama booking pada tarikh tersebut..maka kelebihannya, 
kak Azi sendiri yang akan make up kan aku..wah!! x sabar la pulak nak tengok hasilnya..hihi..

Selepas bayar je duit booking, terus menggediks utk try baju tu..hehe..x sabar..
baju tu mmg sesuai utk pengantin yang bertudung seperti cik jijah..hehe..baju tu lak muat2 je utk aku..siap dapat pesanan dari Ila (pekerja Azika Collection) supaya maintain kan berat badan..hahahaha..cam tak caya je aku nak kawen..hihihi..

Hati sedang gumbira.


 


4 comments:

  1. yeah,yeah Gjah nak kawen hihihihihi
    Bagusnya persiapan ko yek.. Kalo aku kawen sorg, aku xtau nk wat yg mane dulu, nasib kawen skali ngn kakak aku.. hihihi

    ReplyDelete
  2. huhu..aku ambik pengalaman dari korang gak..fiza n nat..kalo x, aku pon x tau.. ;)

    ReplyDelete
  3. hehehe...boleh komen dah..jijah saje kan...jah azika cantekkk...

    ReplyDelete
  4. nat~tula, puas aku ubah setting tu..slamat pn haida tlg..hehe..baru aku rasa puas hati dah booking kat azika..sanggup mintak duit booking kat tmpat lain tu..haha..

    ReplyDelete